czwartek, 22 marca 2012

Fraktale


Dzisiaj coś  zupełnie innego – a mianowicie fraktale.  Fraktale fascynowały mnie od bardzo dawna, ale zawsze myślałam  że fraktale tworzą tylko zaawansowani graficy,  przy pomocy bardzo skomplkowanych programów  komputerowych, więc  nie zgłębiałam tematu, ograniczając się  tylko do podziwiania. Tymczasem  kilka  dni  temu zupełnie przypadkowo  odkryłam  że  istnieją   całkiem proste,  w dodatku  darmowe  programy  do tworzenia fraktali,   no i  wciągnęło mnie. Na razie korzystam z programu  Tierazon  i  tylko  z podstawowych  ustawień  ale  efekty    całkiem  fajne. 




















To tylko  kilka  przykładów.  Tworzenie fraktali niesamowicie wciąga i  chyba  będę  musiała stworzyć  dla nich specjalną   galerię. 
 
Pozdrawiam  wszystkich  zaglądających  do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz