poniedziałek, 26 marca 2012

DOM, HOME - Na wyzwanie bloga Zrób to! – Do


Początkowo  miała to być  jedna z kartek   świątecznych, ale zamieniłam  jajka na domek i zdecydowałam wziąć udział  w wyzwaniu.  Zauważyłam że coraz mniej osób bierze udział w pergaminowych wyzwaniach a to wielka szkoda bo pergamin daje wiele różnorodnych możliwości.   




Do wzięcia udziału w wyzwaniu  zmobilzowały  mnie  te piękne karteczki  z domkami które   mogłam  podziwiać  w ostatnią  sobotę  na targach  HOBBYCRAFTS  w Birmingham. 



Nie są to kartki pergaminowe,  lecz  co  widać  na zdjęciach  zrobione  z gotowych  drukowanych  obrazków.  Mój  domek  może  nie jest tak  piękny, ale za to jedyny, niepowtarzalny.                       

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale mam coraz większe problem z aparatem. 

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł - podoba mi się ta kompozycja z fiołkamni na przodzie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace na pergaminie są jedyne i niepowtarzalne i co jest pewne 100 % hand made. Domek jest śliczny, a fiołeczki to kwiatuszki które bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale takie prace jak na zdjęciach tez lubię.

    OdpowiedzUsuń