wtorek, 12 czerwca 2012

Pergamin niejedno ma oblicze


Dzisiaj po dłuższej przerwie pokażę coś  dla mnie nowego. Jak już pisałam, technik zdobienia pergaminu jest wiele a ja wciąż się ich uczę i wciąż eksperymentuje. Tym razem jest to wycinana i przeplatana koronka, bardzo efektowna i w sumie dosyć szybka do wykonania. Oczywiście nie ustrzegłam sie drobnych błędów, ale jest to pierwsza praca tego rodzaju i nie korzystałam przy tym z żadnych szablonów. 






Oczywiście można też i tak, ale jest to dużo bardziej pracochłonne. 

  


            
Koronka otacza bukiet róż i będzie to pożegnalny bukiet na ostatnie wyzwanie dla zespołu bloga ‘’ Zrób to! – Do it! ’’ Szkoda że to koniec i że tak mało osób brało udział w zabawie.

Pozdrawiam serdecznie zespół bloga a także wszystkich którzy do mnie zaglądają.                                
                 

6 komentarzy:

  1. My też bardzo dziękujemy za wspólną zabawę :)
    A różyczki wyszły bardzo dobrze i rzeczywiście taka koroneczka jest prosta i efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję, za te piękne róże, będę do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo efektownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze nie masz nowych prac w pergaminie, dlaczego? brakuje Ci wyzwan? to moze przyjdziesz do nas na forum? Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is gorgeous you have some beautiful items on your blog

    jacqui x

    OdpowiedzUsuń